Kiedy warto skorzystać z usługi HelpDesk?
- Jeśli nie chcesz powiększać kadry o dodatkowy dział IT
- Jeśli w Twojej firmie często zdarzają się awarie systemów i przestoje w pracy spowodowane nieprawidłowym działaniem infrastruktury IT
- Jeśli chcesz mieć „spokojną głowę” nie martwiąc się o kopie zapasowe i ich prawidłowość dla kluczowych danych
- Jeśli zależy Tobie na szybkiej reakcji na awarie
- Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego lub szkolenia dla pracowników
- Jeśli chcesz mieć kontrolę nad uprawnieniami Twoich pracowników
- Jeśli planujesz rozwijać IT w swojej firmie
- Jeśli nie chcesz, aby w przypadku awarii systemu Twoja firma narażona była na straty przez to, że technik utknął w korku i będzie za godzinę – 95% prac, także awarii jesteśmy w stanie wykonać zdalnie
Zadzwoń do nas i dowiedz się więcej.