HelpDesk

Helpdesk szyty na miarę

Kiedy warto skorzystać z usługi HelpDesk?

  • Jeśli nie chcesz powiększać kadry o dodatkowy dział IT
  • Jeśli w Twojej firmie często zdarzają się awarie systemów i przestoje w pracy spowodowane nieprawidłowym działaniem infrastruktury IT
  • Jeśli chcesz mieć „spokojną głowę” nie martwiąc się o kopie zapasowe i ich prawidłowość dla kluczowych danych
  • Jeśli zależy Tobie na szybkiej reakcji na awarie
  • Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego lub szkolenia dla pracowników
  • Jeśli chcesz mieć kontrolę nad uprawnieniami Twoich pracowników
  • Jeśli planujesz rozwijać IT w swojej firmie
  • Jeśli nie chcesz, aby w przypadku awarii systemu Twoja firma narażona była na straty przez to, że technik utknął w korku i będzie za godzinę – 95% prac, także awarii jesteśmy w stanie wykonać zdalnie

 

Zadzwoń do nas i dowiedz się więcej.

 

 

Skontaktuj się z nami